Menu
Hledat
0
  • Šperk byl přidán do oblíbených

× 💖 BONUS ZA LÁSKU až 5.500 Kč Více informací »

Nákupní trendy u snubních prstenů

Nákupní trendy u snubních prstenů

Firmám chybí lidé, standardy péče o zákazníka klesají, ceny rostou, kvalita produkce naopak klesá. Asi každý z nás něco takového v poslední době slyšel. Dnes si přiblížíme, co vše od svého obchodníka se snubními prsteny zkrátka chtějte, uvedeným trendům navzdory.

Kategorie: Šperky

1. Široký sortiment snubních prstenů

Absolutní základ, který když jako obchodník nemáte, tvrdíte, že není potřeba. Když není z čeho pořádně vybírat, jděte zkrátka jinam. Chcete na výběr alespoň 300+ modelů, různé materiály, zpracování, design. Přeci jen nekupujete prsteny na měsíc, tak ať to stojí za to. Nenechte se mást tvrzeními, že pořádné snubáčky musí stát majlant. Dnes se luxusní kousky z alternativních materiálů, kde rozdíl např. od bílého zlata nepoznáte ani vizuálně, ani v kvalitě, dají sehnat za nižší jednotky tisíc korun.

2. Cena zlata a snubních kroužků

Ceny zlata v roce 2025 absolutně strhaly historické rekordy a tomu odpovídají i ceny prstenů. V BRILAS jsme růst cenové hladiny velmi zásadně brzdili z historických zásob zlata a kontinuálním zvyšováním efektivity ve firmě. S pohybem cen na trhu samozřejmě strmě poskočil i podíl nekvalitních produktů, u kterých se zkrátka nákladově šetřilo. Vždy důsledně kontrolujte a zkoumejte reputaci obchodníka před tím, než u něj nakoupíte.

3. Tlak na prodej

S výše uvedeným souvisí i obchodní praxe některých klenotníků. Zjednodušeně řečeno zkrátka přituhlo. Svateb, tedy i klientů, je rok od roku méně. A nechat zákazníka odejít bez objednání už je pro mnohé zkrátka luxus, který si nemohou dovolit. To však znamená, že zákazník musí být obezřetný, aby neskončil v situaci, že má produkt, který nechtěl. Za cenu, kterou rozhodně neplánoval. Buďte při obchodních rozhovorech bdělí a pokud si vyloženě nejste jisti či nespěcháte, nenechte se tlačit do neuvážených rozhodnutí.

4. Soukromí a pohodlí na kamenné prodejně

V této oblasti se naopak trh posunul výrazně vpřed. Pohodlí klientů je již absolutní standard péče. Pokud si klient nemůže snubní kroužky vybrat komfortně a v nerušeném soukromí, nemá problém od obchodníka rychle zmizet. Vřele doporučujeme využívat pobočkový rezervační systém, který přináší kýžený prostor a komfort.

5. Garance a záruky

S růstem cen zlata zkouší někteří obchodníci uvádět nové záruky, aby nepříjemný trend trochu zmírnili. Na trhu jsou v tomto směru stále velké rozdíly. Některé extra záruky jsou prakticky k ničemu (např. prodloužená zákonná). Protože to, co se s prstenem neblahého může v delším horizontu stát, stejně nekryjí. Hledejte raději garance, které řeší problémy běžného nošení. Na začátku je to nejčastěji poškrábání, zejména mužům chvíli trvá, než se s prsteny sžijí, a na to je skvělá služba Bez obav. Druhým důležitým technickým aspektem je usazení kamenů, zde hledejte opravdu robustní záruku, např. Garanci nevypadnutí, která vám obavy o kameny v hlavě doslova vypne.

Mnoho štěstí a chladnou hlavu při výběru vašich snových snubáčků!

Článek přečten: 1178×