Snubní prsteny značky BRILAS splňují ta nejpřísnější měřítka kvality a špičkového designu. Dokonalý produkt však není to nejdůležitější, na čem nám v BRILAS záleží. Zajímáte nás především Vy a Vaše dlouhodobá spokojenost. A protože po dlouhých letech praxe víme, co je pro Vás důležité, přidáváme Vám jako jediní v České republice ke zlatým snubním prstenům bezplatně unikátní službu „Bez obav“. Ta rozšiřuje standardní dvouletou záruku na naše produkty i o krytí všech vad způsobených mechanickým poškozením.
Přesto je dobré mít na paměti, že Vaše prsteny, symbolicky stejně jako Váš vztah, vyžadují péči a cit. Už jen proto, že je nelze kvůli úbytku materiálu opravovat neomezeně, případná oprava vždy chvíli trvá, a Vy tak musíte nějaký čas vydržet bez symbolu Vašeho soužití. Zde je pár užitečných tipů, jak opotřebení Vašich prstenů minimalizovat:
Otázka: Naše prsteny jsou poškrábané či poškozené, jak službu „Bez obav“ využiji?
Odpověď: Stačí prsteny s kupním dokladem či BRILAS certifikátem osobně přinést na kteroukoliv z našich prodejen, kde s Vámi vše vyřešíme (služba se týká všech zlatých snubních prstenů zakoupených v BRILAS po 1.1.2018, resp. objednávek zlatých snubních prstenů začínajících čísly 1800xxxx). Případně můžete zaslat prsteny přímo na naši centrálu: Brilas Group s.r.o., Tečovská 1052, Zlín, 76302). Pokud prsteny budete zasílat sami, nezapomeňte prosím před odesláním vyplnit online požadavek na službu Bez obav, a k zásilce přibalit kopii kupního dokladu, na který prosím uveďte číslo online požadavku, které získáte po jeho vyplnění.
Otázka: Opravdu se služba vztahuje i na mechanické poškození, deformaci tvaru, atd? Kde je háček?
Odpověď: Ano, vztahuje. Háček tam zkrátka není. Tedy pro poctivé lidi. Ve chvíli, kdy bude někdo chtít službu zneužít/vat, vyhrazujeme si její plnění neposkytnout. V BRILAS ale takoví lidé nenakupují ;-).
Otázka: Moc nechápu, proč BRILAS vlastně tuto službu nabízí - vždyť to musí být velmi nákladné? Co z toho máte? Nechce se mi tomu věřit…
Odpověď: Ano, víme, že naše náklady na službu „Bez obav“ nebudou malé. Na druhou stranu je tato služba něčím, co dokonale demonstruje naši filozofii. Chceme být značka s nejlepším zákaznickým servisem a péčí o zákazníka v ČR. Značka, která se nebojí udělat to, co ostatní považují za nemyslitelné. Značka, která neváhá věřit svým zákazníkům, protože je přesvědčena, že „dobré se oplácí dobrým“.
Otázka: Co když svůj zlatý prsten totálně zničím, a vypadají mi z něj brilianty? Bude mi služba „Bez obav“ k něčemu?
Odpověď: Pokud neodhalíme nekalý záměr, což není tak těžké, pak rozhodně bude. Doneste nám torzo prstene se všemi případnými částmi původního šperku, k tomu kupní doklad, a... buďte bez obav :-).
Otázka: Po těhotenství jsem přibrala, a potřebuju si prsten nechat zvětšit. Je úprava zahrnuta ve službě "Bez obav"?
Odpověď: Nikoliv. Služba kryje pouze případné opotřebení či poškození šperků. Každopádně Vás ve štychu rozhodně nenecháme :-). Dejte nám vědět na info@brilas.cz nebo 777 44 11 44, určitě společně najdeme řešení.
Otázka: Jak dlouho budu čekat na vyřízení požadavku v rámci služby "Bez obav"?
Odpověď: Naší snahou je vyhovět Vám co nejrychleji, protože víme, že je to pro Vás důležité. Požadavky v rámci služby "Bez obav" typicky zvládneme vyřešit v horizontu 4 týdnů. V nejhektičtější svatební sezóně nám to může ale trvat i o nějaký ten den déle. Pokud se nejedná o urgentní záležitost, doporučujeme službu využít ideálně v podzimních měsících (září až listopad), kdy drtivou většinu požadavků odbavíme nejdéle do 2 týdnů.
Otázka: Chápu to správně, že když se (v rámci fair-play) cokoliv s prsteny stane, nemusím nic reklamovat a mám jistotu, že BRILAS vše vyřeší v můj prospěch?
Odpověď: Ano, přesně tak. Na slovo reklamace můžete s klidem zapomenout. Nic takového totiž se službou „Bez obav“ potřebovat nebudete :-).
* Ve výjimečných případech úmyslného/zištného poškození prstenu si vyhrazujeme právo plnění služby „Bez obav“ odmítnout. Zejména pak v případech poškození prstenu osázeného drahými kameny.