Záruky na snubní prsteny – co vám obchodníci neřeknou
Pocitově zásadním aspektem při výběru svatebních kroužků jsou záruky a garanční služby, které daný klenotník nabízí. Snažíme se, aby ty naše byly jedinečné. Hlavním cílem však je, aby to byly benefity, které jsou zákazníky skutečně využívány. Níže nabízíme vysvětlení nejčastějších řešení konkurence a jejich srovnání s přístupem BRILAS, ať máte vše hezky na jednom místě.
Služba pro vás, ne pro prodejce
Když jsme naši nabídku záruk koncipovali, přemýšleli jsme, co by naši zákazníci opravdu ocenili a chtěli. Zavrhli jsme klasický „doživotní servis“ i „prodlouženou záruku“, které nabízejí někteří naši konkurenti. Zní to na první poslech skvěle, ale právě s tím jsme měli největší problém. Než jako skutečná nákupní garance pro zákazníka totiž fungují výše zmíněné služby spíše jako prodejní argument obchodníka.
Prodloužená záruka
Populárním „chytákem“ je u snubáků prodloužení záruky nad rámec litery zákona. Co takhle místo dvou hned 5 let? Málo. Dejme raději 10! Prozradíme vám malé tajemství – snubní prsten není automobil. Není toho na něm obvykle moc (z hlediska výrobních vad, které prodloužená záruka kryje), co by se mohlo kazit. Pokud na výrobku něco špatně je, projeví se to v 99 % případů v zákonné dvouleté lhůtě. Roky navíc působí při rozhovoru s obchodníkem skvěle, ale zcela upřímně – jako spotřebitele vás lépe nechrání ani o kousíček.
Doživotní servis zdarma
Dalším lákadlem pro koupi u konkrétního obchodníka může být doživotní bezplatný servis prstenů. Prodejce vám slíbí, že typicky jednou za dva roky můžete prsteny přinést na bezplatnou renovaci. To je určitě šikovná služba. Tedy pokud ji opravdu budete využívat. Pointa je v tom, že servis může proběhnout jen párkrát – vždy to znamená úbytek materiálu na prstenu. Ve skutečnosti navíc renovaci většina zákazníků využije jednou, často ani to ne. Na tom také tento přístup stojí. Pokud by „bezplatný“ servis využívala pravidelně většina klientů, znamenal by obrovské a neudržitelné zatížení provozních kapacit i finančního zdraví daného šperkařského podniku.
Je to tedy jednoduché – většina zákazníků platí tuto službu těm několika disciplinovaným, kteří skutečně dlouhodobě čerpají její benefity. Zbytek je samozřejmě k dobru prodejce. Proč tedy manželé službu moc nevyužívají, ač si ji v ceně prstenů (často nevědomky) zaplatili? Jednoduše řečeno – ženy to s prsteny obvykle umí už před svatbou a muži se to relativně rychle naučí. Stačí pár týdnů či měsíců, možná jedno využití služby, a příběh „doživotní servis“ reálně v hlavách naprosté většiny lidí končí. Extrémní emoce a fokus, které svatba a prsteny měly, postupně slábnou, na řešení mikrošrábanečků na prstenu není ve shonu běžných dní čas ani energie. Po nějaké době si už nejspíše ani nevzpomenete, že máte službu k dispozici. Jen do vaší peněženky již nikdo investované peníze nevrátí.
BRILAS filozofie
Snažíme se nabízet férové záruky, které nabízí maximální hodnotu. Špičkové technologie a zlatničtí mistři nám umožňují garantovat, že kameny ve vašich snubáčcích nebudou padat. Když už se tak stane (jednotky případů na tisíc zakázek), bleskově problém vyřešíme. Služba Bez obav u zlatých prstenů je pak naše chlouba. Kryje nejen běžnou renovaci jako servis u konkurence, ale i mechanická poškození, včetně deformace prstenů. Ať máte dokonale bezpečný prostor se s prsteny sžít a sladit. Takovou záruku najdete jen v BRILAS a díky své nákladnosti a zneužitelnosti může fungovat jen na principu důvěry. Jsme vděčni, že ke zneužívání této služby nedochází. Jen to dokládá, že důvěra mezi zákazníky a BRILAS je pevná. Přijďte to k nám zažít na vlastní kůži, těšíme se!
Přehled BRILAS záruk
STANDARDNÍ (2 roky): na všechny výrobní vady všech modelů snubních prstenů BRILAS.
GARANCE NEVYPADNUTÍ KAMENŮ (neomezeně): kryje vypadnutí kamenů po celou dobu životnosti u všech modelů snubních prstenů BRILAS. U zlatých snubáčků 2 roky krytí i v případě vypadnutí kamenů v důsledku mechanického poškození prstenu (u ostatních materiálů řešeno individuálně s důrazem na maximální klientskou vstřícnost).
SLUŽBA BEZ OBAV (2 roky): u BRILAS modelů ze zlata – obnova povrchů, rhodiování, kryje veškerá mechanická poškození, včetně deformací prstenů*.
*BRILAS si vyhrazuje právo plnění služby „Bez obav“ odmítnout v případě úmyslného/zištného poškození prstenu.