Menu
Hledat
0
  • Prsten byl přidán do oblíbených

Doživotní servis snubních prstenů - jak to vlastně funguje?

Doživotní servis snubních prstenů - jak to vlastně funguje?

V poslední době se poměrně frekventovaně setkáváme s dotazy od našich zákazníků na téma doživotního servisu prstenů. A právě proto jsme se rozhodli se tomuto zákaznickému benefitu, který nabízí některá klenotnictví, věnovat trochu detailněji v tomto článku. A zároveň taktéž vysvětlit, jaký postoj k doživotnímu servisu zaujímáme v BRILAS. 

Kategorie: Šperky

Co to vlastně doživotní servis je?

Rozhodně zásadní otázka, na kterou si nyní odpovězme. Většinou se jedná o možnost si nechat prsteny každoročně, či jednou za dva roky, zjednodušeně řečeno „přeleštit“. Nic více, nic méně. Takto popsaná služba se jeví jako velmi příjemná záležitost a chtělo by se myslet si, že s takovou službou budou snoubenci mít prsteny celý život vlastně jako nové. Přiznejme si, to by před svatbou chtěl asi každý z nás ;-). Jak to tak na světě ale docela často bývá, realita není úplně věrna marketingovým pamfletům obchodníků.

Kde je tedy háček?

Inu, je jich trochu víc. Jedním z podstatných je fakt, že při každém servisu dochází k úbytku materiálu na prstenech. Zejména u materiálově subtilnějších modelů je pak logika jednoduchá – po pár letech už zkrátka nemusí být co servisovat. „Doživotní“ tedy nereflektuje délku partnerského života páru, ale délku fyzického života prstenů.

Dalším důvodem proč taková služba u zákazníků nedoznává frekventovaného využití, je dnešní životní styl. Většina lidí dnes žije velmi aktivním životem, běháním s prsteny do klenotnictví se nechtějí příliš zabývat, protože to zkrátka není podstatné. Chce to čas, energii, občas i nějakou tu korunu, pokud se zrovna klenotnictví, kde jste prsteny zakoupili, není poblíž. Některé páry dokonce prsteny servisovat vůbec nechtějí, protože drobné opotřebení a škrábance symbolizují fakt, že i vztah dvou lidí občas utrží nějaký šrám a taková paralela, resp. vizuální nedokonalost, pak vlastně dělá prsteny ještě krásnějšími, než když byly úplně nové.

Ať tak či onak, objektivním faktem je, že doživotní servis je služba, která je zákazníky využívána velmi, velmi zřídka. Pokud by tomu tak nebylo, a zákazníci tuto službu skutečně hojně využívali, klenotníkům, kteří ji nabízejí, by dramaticky stouply náklady, resp. klesl zisk, takže by službu buď přestali nabízet, nebo ji ještě významněji promítli do svých prodejních cen (i teď už tam samozřejmě zahrnuta je). Čistě hypoteticky při 100% využití této služby všemi klienty by to přivedlo k bankrotu každého prodejce. Proč? Naakumulovaly by se prsteny prodané za celou dobu fungování firmy a mohly by jich být vyšší desítky tisíc ks a s nimi spojené každoroční mnoha milionové náklady...

Proč BRILAS doživotní servis prstenů neposkytuje?

V BRILAS to zkrátka vidíme jinak. Nechceme Vám skrytě prodávat něco, co nebudete využívat, případně nemůžete dlouhodobě využívat. Raději Vám nabídneme lepší cenu hned na začátku. Doživotní servis nám zkrátka nepřijde jako průhledná a férová praktika. Ale co člověk, to názor, třeba to vidíte jinak.

My v BRILAS chceme být maximálně transparentní. Věříme sami sobě a tomu, co děláme. I proto se, na rozdíl od ostatních obchodníků, nebojíme nechat Vás psát necenzurované recenze na naše webové stránky a taktéž nezávislý portál Heureka.cz. Chceme Vám dodávat ten nejkvalitnější produkt, v nepřeberné paletě designů, za vysoce konkurenční cenu, s dokonalým klientským zážitkem. BRILAS zkrátka sází na kvalitu a péči.

I proto raději místo doživotního servisu nabízíme např. Garanci nevypadnutí kamenů, tedy rozšířenou záruku na jeden z nejzásadnějších kvalitativních parametrů snubních klenotů. A proto raději vymýšlíme, jak Vás mile překvapit na prodejně, abyste si odnesli, kromě dokonalých šperků, ten opravdu nejlepší pocit ze setkání se značkou BRILAS. Děkujeme, že jste s námi!

Článek přečten: 4289×