× 💕Víte, že naši klienti mohou VYHRÁT DOVOLENOU za 200.000 Kč?🍀
Tato hodnocení získáváme od našich klientů automatickým dotazníkem zasílaným do 24 hodin po návštěvě prodejny. Zobrazujeme pouze hodnocení s vyplněným textovým komentářem, výpočet % hodnocení je však prováděn ze všech vyplěných dotazníků. Děkujeme Vám, že nám tuto cennou zpětnou vazbu poskytujete. Jsme tu pro Vás a Váš vyjímečný den! Přejeme Vám hodně lásky! Váš BRILAS
Byl jsem celkově velice spokojen.
Milá návštěva této pobočky :)
Mrzelo mě, že vybraný prsten, jste neměli v růžovém zlatě, abych ho mohla více porovnat a vybrat k zásnubnímu prstenu
Opravdu velký výběr prstýnků. Paní moc příjemná. Doporučuji.
It was a great experience. We loved that we could get a personal approach. When it comes to explaining od how to treat rings, I believe that the lady would explain that us later on, but regardless, she was wonderful. We have only nice words for the whole experience.
Jsme moc spokojeni, Úžasný přístup, prodávající byla noc milá, usměvavá a ochotna. Po tom co jsme řekli, že máme už vyhlídnuto, nám vše krásně odprezentovala a nabídla varianty v podobných relacích, bez zbytečného vnucování dražších kusů. Vše s námi poté prošla od výběru velikosti a péče až po výhody a nevýhody různých materiálů. Opravdu profesionální a nenucené.
Super přístup. Bylo vidět, že slečna ví o čem mluví, byla extrétmě ochotná a se vším mi poradila. Kéž by takto zákaznický servis fungoval všude! Ještě jednou děkuji za příjemný zážitek a krásný prsten. S pozdravem Jiří Rafaj
Velice příjemný zážitek, děkujeme.
Přišli jsme na prodejnu, kde nás slečna uvítala, usadila a optala se na občerstvení. Udělala čaj a pak přišla a optala se co by jsme přesně chtěli. Vzhledem k výběru jiného kovu než zlato jsme si vybrali chirurgického ocel. Slečna přinesla vzorníky a řekla ať si vyzkoušíme a vybereme a odešla zpět na recepci. V tomto případě bych trošku čekala malinko více zájmu a třeba se optala zda s kamínkem a říci ideálně informace jako doživotní záruku na kamínky před výběrem - bylo by to potom snažší. Co jsem pak na slečnu zavolala, že máme vybráno přišla sepsala, optala se na rytinu, jsme přestoupili na měření prstů, také bych čekala trošku více rad. Objednávka se poté sepsala a odeslala. Mezitím jsme odjíždějí mimo Prahu tak jsem se podívala na email, kde jsem zjistila, že se mi prstýnky nějak nezdají a vypadají jinak - naštěstí jsem si vyfotila co jsme chtěli a řešila jsem emailem zda nedošlo k chybě, poté mi cca slečna volala asi po hodině co mi i ona sdělila, že objednala podle kódu správně, tak že zřejmě došlo k chybě, že i na centrále si to myslí. Sdělila mi že pokud chci tedy jiné, že si mám poslat email ohledně opravy objednávky. Popravdě když něco udělám chybně - stát se může, tak bych ráda aby to vyřešil ten kdo tu chybu udělal. Naštěstí komunikace přes email s centrálou mohu hodnotit za skvělý, rychlá komunikace a oprava objednávky během pár chvilek. Co se přístupu na prodejně týče chtělo by to trošku větší zájem o klienty a rady při výběru.
Samotné zkoušení snubních prstenů proběhlo v pořádku, slečna poradila, ale nechala nás si v klidu vybrat naše favority. Bohužel jsem si po cestě domů všimnula, že mám v objednávce (poslané přes email) jiný prsten, než jsem si na prodejně vybrala. Volala jsem tedy znovu na prodejnu, kde se potvrdilo, že objednávka byla chybně zadaná. Vzhledem k tomu, že na prsten, který jsem si vybrala na prodejně, nešla umístit rytina (kterou jsme ale v objednávce měli), musela jsem si vybrat jiný. Se zklamáním jsme tedy se snoubencem další den opět cestovali na prodejnu. Nakonec jsem se rozhodla nechat vyrobit ten, který byl omylem zadán slečnou. A to kvůli rytině, kterou jsme chtěli na prstenech mít. Mrzí mě, že se z tohoto momentu stal takto stresující zážitek. Nechci si ani představit situaci, kdy čekáme několik týdnů na výrobu prstenů a nakonec by mi přišel prsten. který bych si sama nevybrala.
Paní prodávající byla strašně milá, ochotná, připravena ve všem pomoci a připojila i vlastní zkušenosti. Byla velmi profesionální, dostali jsme kávu, cokoladky, prstýnky přišly do pár dnů do zasilkovny jeste i příjemným dareckem. Všem Brilas moc doporucuji, za skvělou cenu dostanete velké péče.
Paní/slečna byla moc vstřícná, laskavá, vše nám vysvětlila, ochotná nám sdělit všechny informace ohledně prstynků, objednávky atd :) veliká spokojenost
Spokojenost, příjemné prostředí a atmosféra
Dávám 4 jen proto, že s podobnými službami ještě nemám zkušenosti . Pokud by šlo hvězdičky půlit, máte ji tam.tj za mě 90%
Jak při první návštěvě (koncem roku), tak i při včerejší jsme dostali nabídku kávy a vody, Včera byla oříšková káva opravdu výborná, dostala jsem i odpovědi na mé všetečné dotazy, co je to za druh kávy apod. :-)
Slečna (paní) Klára je osoba na svém místě - příjemná, ochotná, vše hezky vysvětlí, probere dotazy... Přesně takto si předstvuji, že by péče o zákazníka měla vypadat. Přeji Vaší společnosti jen samé takové pracovnice, to je pak opravdu radost prodejnu navštívit.
Veliká nabídka prstenů, vybrali jsme, jen nám slečna Natálie objednala jiný dámský prsten. Ale už se zajistila náprava a měl by přijít správný prsten.
Při příchodu jsme byli obsloužení kávou a vodou a když jsme šli ke stolku, byli tam dvě malé čokolády s našimi jmény a srdcem, už je mám doma vystavené ve vitríně. Moc děkuji za tak milé přivítání
Celkově děkuji za veškerou péči i ochotu, radu i trpělivost s námi a profesionální přístup, jste úžasný obchod a kudy budu chodit, tak vás budu chválit
Slečna na prodejně byla jedním slovem úžasná :)
Byli jsme maximálně spokojeni, velice ochotná a milá slečna s nám hodinu věnovala Děkujeme
Byli jsme moc spokojeni. Děkujeme.