Tato hodnocení získáváme od našich klientů automatickým dotazníkem zasílaným do 24 hodin po návštěvě prodejny. Zobrazujeme pouze hodnocení s vyplněným textovým komentářem, výpočet % hodnocení je však prováděn ze všech vyplěných dotazníků. Děkujeme Vám, že nám tuto cennou zpětnou vazbu poskytujete. Jsme tu pro Vás a Váš vyjímečný den! Přejeme Vám hodně lásky! Váš BRILAS
Slečna byla velmi milá vše co jsem potřeboval vidět či slyšet tak ukázala nebo řekla, byl jsem spokojený a cítil jsem se tam příjemně.
Slecna vyborna, mila, ochotna, profesionalni pristup.
Slečna, která nás obsluhovala byla skvělá. Velmi milý vřelý přístup, se vším pomohla a poradila. Cítili jsme se na prodejně jako doma. Skvělé děkujeme :)
S prstýnky jsme moc spokojeni, jen jsme prodejnu celkem dlouho hledali, chtělo by to nějaké lepší označení a případně popis na webu.
Slečna byla prostě úžasná. Milá, laskavá a příjemná. Byli jsme v prodejně Olomouc a musím říct, že takový přístup jsme nečekali. Byla jsem u Vás vybrat prstýnky spolu se svými rodiči, kteří letos budou oslavovat 50ti leté výročí. Byli nadšeni a já také. Dostali i dárek, který maminku moc potěšil. Tatínek prohlásil ,, a já zase nic”????. Děkuji, že jste vykouzlili mým rodičům úsměv na tváři.
Příjemná obsluha a na prstýnky čekáme ♥️
Vše v naprostém pořádku, prstýnky jsou krásné, rytina je hezky vidět, jsme velmi spokojení... Děkujeme
Pokud je nám při koupi sděleno, že prstýnky se do svatby v klidu stíhají, tak nepovažujeme následný termín vyzvednutí pouhý 1 den před svatbou za vyhovující (a to je ještě Váš potvrzující e-mail formulovaný tak, že z něj neplyne žádná jistota a člověk si to musí telefonicky ověřovat!). Navíc u zásnubního prstýnku musela slečna až dodatečně (tj. po zaplacení snubních prstenů) ověřovat, zda se to vůbec stihne, přitom od začátku jsme mluvili o tom, že chceme ke snubním prstýnkům ještě i zásnubní zkombinovat (tedy k čemu by nám asi tak byl po svatbě!). Takže teď budeme až do svatby ve stresu a s nepříjemným pocitem, jestli na prodejně ten den před opravdu v pořádku všechny 3 prstýnky budou...
Super milá a příjemná prodávající, moc děkujeme
Ale při koronavirové situaci se dá pochopit :) desinfekce pred vstupem na vybornou.
Slečna byla velmi příjemná, milá, vše vysvětlila, odpověděla na dotazy. Naprosto profesionální přístup.
Děkujeme a těšíme se na prstýnky.
pracuji ve zdravotnictví a již jsem se setkala s dezinfekcí, která nepříjemně páchla a ještě vysušovala pokožku, takže jsme použili svou dezinfekci, kterou mám vždy u sebe.
už se na prsteny těšíme!!
Slečna nám dala dvě krabičky prstýnků na výběr a odešla si něco dělat dokud jsme si nevybrali. To by nám ani tak nevadilo, spíš když jsme pak nevěděli velikost a prali se tam s tím, tak jen koukala a nevěděla moc jak poradit, nepřišla nám moc milá. :-D Ale nejhorší to taky nebylo. Něco málo řekla a nějak poradila, ale určitě do nebylo tak skvělé jako si tu chválí ostatní zákazníci, ten přístup. Každý jsme jiný, nijak si nestěžujeme, určitě bychom přišli znovu a doporučili Brilas i ostatním.
V hodnocení zákazníků se mi moc líbilo to, že mluvili o čokoládkách s jejich jmény. Líbilo se mi jak je to osobní, ale my nic takového nedostali. Možná jste to už zrušili, nebo zrovna nebyly na prodejně. Nijak mi to nevadí, ale moc se mi líbí ten nápad, tak doufám, že jej zase zavedete. :-)
Paní nebo slečna byla uzasna. .cítila jsem se moc dobře, i když jsem byla nervozni a nemohla se rozhodnout
Slečna byla velice přijemná, ochotná,cokoliv jsme se zeptali, odpovedela. Děkujeme J a J
Paní byla velmi příjemná vše nám vysvětlila a vyhledala. Takže za nás moc DOPORUČUJEME.
DOPORUČUJI FIRMU BRILAS! VELMI OCHOTNÁ A PŘÍJEMNÁ PANÍ.
vstřícná , ochotná a milá obsluha, děkujeme
Paní prodavačka byla ochotná, poradila, Maximální spokojenost.
Paní prodavačka byla ochotná, poradila, Maximální spokojenost.
Maximální spokojenost.