Tato hodnocení získáváme od našich klientů automatickým dotazníkem zasílaným do 24 hodin po návštěvě prodejny. Zobrazujeme pouze hodnocení s vyplněným textovým komentářem, výpočet % hodnocení je však prováděn ze všech vyplěných dotazníků. Děkujeme Vám, že nám tuto cennou zpětnou vazbu poskytujete. Jsme tu pro Vás a Váš vyjímečný den! Přejeme Vám hodně lásky! Váš BRILAS
Paní byla příjemná, přivítala nás i 20 minut před plánovanou rezervovanou schůzkou. Pomohla z kabátů, pověsila, nabídla a zajistila občerstvení. Při vybírání prstýnků měla dobrý přehled o typech podobných těm, které se nám líbily, abychom měli širší představu. Srozumitelně nám vysvětlila možnosti úpravy daných prstenů i potenciálních budoucích úprav, i možnosti ohledně výkupu zlata protihodnotou. Návštěva a nákup v brněnské pobočce v nás zanechal dobrý pocit, bylo to příjemné.
Ani bych o něj v danou chvíli nestál. Vše proběhlo v rychlosti. Ve výběru jsem měl jasno, jen jsem si chtěl výběr potvrdit naživo. Se
Jsem nespokojený s komunikací po prodeji. Poštou mi došel poškozený zásnubní prsten, respektive nepřesně vyrobený. Po třech pracovních dnech stále žádná reakce a snaha problém řešit.
Obsluha bola velmi prijemna a dakujeme vam za to..
Občerstvení jsem nevyužil
Byli jsme na prodejně v Brně 2.9. v 12-13 hod. Věnovala se nám velmi milá slečna, všechny dotazy zodpovedela, poradila,nespechala na nás. Byli jsme velmi mile překvapeni. Záleská
Dobrý den, nejen že jsem byl překvapen příjemným prostředím, ale i navíc skvělou ochotou, ale nejen to, ale to že mi příjde zboží druhý den tak to klobouk dolů. S pozdravem Řihák
Doporučím známým....
Skvělý přístup, máme z prstýnků už teď velkou radost! Jen jste hodně schovaní, kdybychom k vám nejeli cíleně, těžko bychom vás našli. Děkujeme :)
Maximálně spokojen.